MVDr. Adam Hylák

Veterinární prostředí ve kterém od malička vyrůstal, jej částečně nasměrovalo na jeho životní cestě.

Po absolvování Mendelova gymnázia v Brně nastoupil na veterinární univerzitu, kterou v roce 2013 úspěšně absolvoval. Díky stážím a prostředí, ve kterém vyrůstal pro něj zapojení do klinické praxe nebylo zase tak velkým problémem. Nyní se specializuje na ortopedii, ve které se i intenzivně vzdělává. Je členem komory veterinárních lékařů.

2012 Absolvoval letní stáž zaměřenou na ortopedii a osteosyntézu v Berlíně. 2013 Absolvoval ortopedickou sekci na světovém veterinárním kongresu v Praze. Externě spolupracuje s univerzitním učitelem MVDr. Milanem Dvořákem PhD. Se kterým společně řeší komplikovanější případy v ortopedii a neurochirurgické případy zejména onemocnění páteře (výhřezy meziobratlových plotének…)

Kromě malých zvířat dále provádí výjezdovou službu po okolních chovech velkých zvířat a spolu s rodiči zajišťuje veterinární péči v Zoo parku Vyškov.

Většinu volného času stráví při aktivním odpočinku. Koníčky: sport- hokej, posilovna, kolo, lyže. Poznávání cizích krajů. Chalupa.

Tým kliniky

Etický kodex VYVET

Individuální přístup Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Říkáme věci, jak jsou Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Hledáme příčiny nemoci Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Splňujeme standardy kliniky Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.

Naše klinika se zaměřuje převážně na

Malá , drobná a exotická zvířata. (psi, kočky, fretky, drobní hlodavci, ježci, hadi, želvy, ještěři, ptáci aj.)
90 - 95% Veterinární péče o tato zvířata má přes dvacetiletou tradici a zaujímá 90 - 95% náplně naší praxe.
ZOO park Vyškov Ke dvaceti letům se blíží i naše praxe v Zoo parku Vyškov.
Široký záběr - hluboké zkušenosti Zaměření Zoo je namířeno na primitivní druhy domácích zvířat (skot, ovce, kozy, koně, hrabavá drůbež aj.) takže zkušenosti z této práce, nám umožňují ošetřovat i jiné druhy zvířat.

Novinky VYVET Archiv novinek
CAAPR 2016 Vstoupili jsme do ASOCIACE FYZIOTERAPIE A REHABILITACE ZVÍŘAT ČESKÉ REPUBLIKY, z.s.
Připojete se k nám na Facebooku Nenechte si ujít žádnou akci. Buďte s námi, nic Vám neunikne a o všech akcích budete vědět jako první. Více zde...
Napsali o nás
  • Péči o zvířata zvládáme díky výborné spolupráci s veterinární klinikou Vyvet Vyškov, jejíž doktoři MVDr. Ivo Hylák a MVDr. Zuzana Weinlichová poskytují našim zvířatům maximální péči, jsou u nás nebo my u nich téměř denně, jezdí k nám i ve svém volném čase, za což jim patří obrovský dík.
    - Irena Novotná, Kočičí oáza
  • Musím poděkovat za nadstandardní přístup a péči o mého psa. Po operaci nohy nám zase dělá radost. Děkujeme za záchranu člena naší rodiny.
    - Radim Šilc, Spokojený majitel psa