MVDr. Ivo Hylák

Zájem o přírodu a zvířata jej přivedl na střední veterinární školu do Kroměříže a po maturitě na Vysokou školu veterinární do Brna. V průběhu roční vojenské služby působil jako veterinář a staral se o služební psy. To bylo první setkání s malými zvířaty, které významně předurčilo jeho další profesní kariéru. Po vojně následovalo roční působení na veterinárním středisku v Bučovicích a odtud přešel na veterinární ošetřovnu do Vyškova.

V roce 2008 založil Veterinární kliniku Vyvet a tam působí dodnes. Jeho specializací je dermatologie, měkotkáňová chirurgie, drobná zvířata a exoti. Poslední jmenovaná specializace logicky vyplívá z dvacetileté spolupráce se Zooparkem ve Vyškově, kde působí jako externí veterinář.

Je členem České asociace veterinárních lékařů malých zvířat, České asociace veterinářů zoozvířat a volně žijících zvířat a Komory veterinárních lékařů ČR.

V rámci postgraduálního vzdělávání absolvoval mnoho seminářů, kongresů, workshopů a poznávacích cest u nás i v zahraničí.

Na koníčky mu mnoho času nezbývá, ale má rád zahradu, volný čas tráví na chalupě v Orlických horách, kde se projede na kole, nebo na běžkách. Část svojí dovolené věnuje pravidelně cestám po evropských zoologických zahradách.

Tým kliniky

Etický kodex VYVET

Individuální přístup Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Říkáme věci, jak jsou Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Hledáme příčiny nemoci Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Splňujeme standardy kliniky Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.

Naše klinika se zaměřuje převážně na

Malá , drobná a exotická zvířata. (psi, kočky, fretky, drobní hlodavci, ježci, hadi, želvy, ještěři, ptáci aj.)
90 - 95% Veterinární péče o tato zvířata má přes dvacetiletou tradici a zaujímá 90 - 95% náplně naší praxe.
ZOO park Vyškov Ke dvaceti letům se blíží i naše praxe v Zoo parku Vyškov.
Široký záběr - hluboké zkušenosti Zaměření Zoo je namířeno na primitivní druhy domácích zvířat (skot, ovce, kozy, koně, hrabavá drůbež aj.) takže zkušenosti z této práce, nám umožňují ošetřovat i jiné druhy zvířat.

Novinky VYVET Archiv novinek
CAAPR 2016 Vstoupili jsme do ASOCIACE FYZIOTERAPIE A REHABILITACE ZVÍŘAT ČESKÉ REPUBLIKY, z.s.
Připojete se k nám na Facebooku Nenechte si ujít žádnou akci. Buďte s námi, nic Vám neunikne a o všech akcích budete vědět jako první. Více zde...
Napsali o nás
  • Péči o zvířata zvládáme díky výborné spolupráci s veterinární klinikou Vyvet Vyškov, jejíž doktoři MVDr. Ivo Hylák a MVDr. Zuzana Weinlichová poskytují našim zvířatům maximální péči, jsou u nás nebo my u nich téměř denně, jezdí k nám i ve svém volném čase, za což jim patří obrovský dík.
    - Irena Novotná, Kočičí oáza
  • Musím poděkovat za nadstandardní přístup a péči o mého psa. Po operaci nohy nám zase dělá radost. Děkujeme za záchranu člena naší rodiny.
    - Radim Šilc, Spokojený majitel psa